Pula City Mall – dizajn vizualnog identiteta

Cilj projekta

Osmišljavanje imena i vizualnog identiteta novog i najvećeg trgovačkog centra u Istri.

Koncept i izvedba projekta

Pri osmišljavanju imena shopping centra osnovna misao nam je bila da se radi o prvom trgovačkom centru takvog koncepta i kapaciteta u Puli i okolici. Kako bi pozicionirali i zauzeli potpunu verbalnu svijest odabrali smo ime u odnosu na mikrolokaciju tj. Grad Pulu. Pritom smo imali na umu lokalnu, ali i globalnu populaciju. Iskoristili smo priliku da ovim imenom stvorimo urbani sleng za novo mjesto kupnje, zabave i druženja. Naprimjer: Vidimo se u mallu. Nađemo se u cityju. Dođi do Pula malla.

Logotip je fokusiran na tipografske elemente koji su pomno odabrani te posloženi na sofisticiran, moderan, ali i elegantan način. Tako vizualno komuniciramo novi stil urbanog života Pule. Logotip stilom komunicira bez simbola kako ne bi narušio svoju harmoniju, ali fokus je stavljen na tipografiju poput primjerice brandova: Dior, Diesel, Kenzo, Fendi, …

Boje logotipa čine poznate boje s grba grada Pule što daje dodatnu prepoznatljivost u mikro i makro lokacijskoj promociji regije.

Detalji projekta

Client: Pula City Mall

Tags: Izrada vizualnog identiteta, Izrada web stranica, Online oglašavanje

View Project
Back to Top